Nem titkolt módon az a célja a japánoknak az Outlander PHEV Concept-S elnevezésű tanulmánnyal, hogy megmutassák az embereknek: ilyen merész is lehet a forradalmi technikájú szabadidő-autónk. Azt már nem tudjuk, hogy tényleg megvalósítják-e sorozatgyártásban az itt látható külsőt.
Ahogy az egy komolyabb modellfrissítésnél megszokott, csak a könnyen és olcsón módosítható elemekhez nyúltak, úgymint A oszlop előtti rész, csomagtérfedél és hátsó lökhárító. Azonban nem csak átrajzolták a meglévő vonalakat, hanem teljesen új külsőt varázsoltak. Nem szürkül bele a forgalomba a nagy doboz, hanem már messziről virít. Az orr fekete betétjénél a Toyotánál mintha egy fokkal sikeresebben valósították volna meg az X motívumot a Mitsubishi formatervezői, persze ehhez kellett a nagyobb, rendelkezésre álló hely.
Bőven van króm, a lámpák se szűkölködnek a különféle LED-es fényforrásokkal, a kocsi teljes szélességét átérő hátsó lámpa legalább annyira döbbenetes, mint amit a Honda Civic Type R tanulmány tudott. A nagy műtét során több, mint 10 centivel lett hosszabb a karosszéria, a szélesség 30 mm-rel gyarapodott, és még 2 centivel magasabb is lett az Outlander. Ehhez képest meglepő, hogy az utastérben semmi változás nem történt, leszámítva azt az apróságot, hogy bordó színű bőrkárpittal kombinálták a fekete műszerfalat – zongoralakk borítja a középkonzol környékét, kézzel varrták a kárpitokat. Az új forma kifejezetten azt hivatott hangsúlyozni, hogy itt most egy borzasztóan környezetbarát, kábeles hibrid hajtással ellátott autót lát a kedves szemlélő, kérdés, hogy lesz-e elég bátor a Mitsubishi ahhoz, hogy mindezt sorozatgyártásba vegye.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!