A BMW-nek nagyon bejött a terepjáró-kupé kategória, és hamarosan a vetélytársak is jönnek az ellenfelekkel. A Volvo esetén az eddig ismert termékpalettában ugyan nincs ilyen típus, de hát a svédek új építőkészletének lényege, hogy gyorsan és olcsón lehet rá új felépítményeket tenni.
Ennek megfelelően a januárban bemutatkozó Volvo XC Coupé tanulmányról még az is elképzelhető, hogy sorozatgyártásba kerül. Ha másként nem, hát akkor Volvo XC90-esként, kettővel több utastér-ajtóval és nagyobb hátsó résszel. Az első pillantásra dobozforma karosszéria tele van apró formai játszadozásokkal, amelyek jelentősen oldják a szigorúságát.
Ott vannak a kilincseket helyettesítő kapcsolóktól hátrafelé induló karaktervonal, vagy a hátfalon sokáig kacskaringózó LED-es lámpák. Egy biztos: a Volvo formatervezők sokkal jobb munkát végeznek, mint a mérnökök, előbbiek a szépséget, utóbbiak a praktikusságot tartják szem előtt.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!