Rory Smith szúrta ki egy Wheterby-i benzinkúton a furcsa Volvót, azonban mire elővette a fényképezőgépét, a svéd rendszámot viselő autó sofőrje már távozott is – sajnos a jármű orráról nincs felvétel, pedig az is legalább olyan izgalmas lehet, mint a hátsó.
Az megszokott, hogy a fejlesztőrészlegen épp csak összedobnak valami karosszériát az új technika tesztelésére, azonban valamiért úgy tűnik, kifogytak a fölös XC90 karosszériákból, és csak egy V70/XC70 karosszériát találtak, amivel az új, a márka építőkészletét először használó második generációs XC90 padlólemezét álcázták. Azonban némi eltérés van a karosszéria és a technika között függőleges irányban, amit közel arasznyi toldással tüntettek el. A legszebb az egészben, hogy tényleg csak félbevágták vízszintesen a kasztnit, majd azt némi toldást követően újra összehegesztették, a lámpák toldásával már nem törődtek, de azért viccesen pirosra festették a vonatkozó részeket. Ami az orrból látszik, ott az A oszlopig normál magasságban fut a karosszéria, csak az utasteret emelték meg egy szinttel – úgy tűnik, a svédek visszasírják a frissítés előtti Fiat Multiplát.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!