A leírás alapján egész jó kocsit hoztak össze a Toyota mérnökei a Subaru alkatrészraktárában turkálva, de valahogy nem tudtak nevet kitalálni az újdonságnak. GT 86? BRZ? FR-S? Ez minden, csak nem becsületes név.
Az Észak-Amerikának szánt Scion FR-S esetén egyébként az egyedüli lényeges eltérés a két testvéréhez képest a kicsit másként kialakított ködlámpafészek az első lökhárítóban. A Subaru származású 2,0 literes boxermotort itt is a Toyota D-4S közvetlen/szívócső befecskendezése tanítja móresre, a 200 lóerő meg a sofőrt dolgoztatja meg a sperrdifinek köszönhetően.
Japános alapossággal egyébként nem felejtették el megjelölni a Scion FR-S esetében – végre – hogy a 130 centis magasság az antenna nélkül értendő. Nehogy véletlenül megkapcolja az autó a garázs tetejét…
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!