Kevesebb króm, több kilincs – mindössze ennyi a változás a 2011-es Genfi Autószalonon bemutatott Ford B-Max tanulmányhoz képest az újdonság sorozatgyártású változatáról közreadott első fénykép szerint.
Azt már a sajtóközleményből tudjuk, hogy megtartották a tolóajtók első peremét jelentő B oszlopokat, azaz az ajtók feltárásával hatalmas nyíláson keresztül lehet hozzáférni a B-Max belsejéhez. Az autó kezdettől fogva a Focushoz is elérhető 1,0 literes benzines turbómotorokat kapja (EcoBoost, 100 és 125 LE), és biztos lesz dízel is a kínálatban. Az 1,0 literes, turbó nélküli háromhengeres (84 LE, közvetlen benzinbefecskendezés) nem valószínű, hogy elérhető lesz a Fiestához képest nehéz B-Max-ban. Genfben ismerjük majd meg a részleteket.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!