Még 2011 nyarán számoltunk be a DDR Motorsport által akkor még csak prototípusként elkészített Miami GT nevű sportkocsiról, amelynek mostanra készült el a végleges változata. Rögtön háromféle kialakítással, a legolcsóbb a Toyota MR2 technikáját használja, a következő kicsit drágább Honda Integra technikát hasznosít, a GT8-as elnevezésű pedig a Corvette vagy Camaro donorhoz készül.
A prototípushoz képest módosítottak a karosszérián, amely még jobban hasonlít a McLaren F1-esre, és nem utolsó sorban könnyebbé teszi a szerelést, hogy az egész hátsó rész egy nagy felnyitható fedél, az ajtónyílás maradt a régi, épp csak a felnyíló rész lett kisebb.
Fontos változás még, hogy az építőkészlet összeállításánál szükséges minimumra korlátozták magukat a DDR Motorsport-nál, aminek az lett a vége, hogy 15, 16, illetve 17 ezer dollár a cikk elején felsorolt donoroknak megfelelő kit. Persze ez nem a végleges ár, de arról is közöltek becslést: Toyota-alapból mintegy 31 000 dollárnyi az alkatrészár, Hondánál nagyjából 33 000 dollárral lehet számolni, a V8-as változat pedig minimum 40 000 dollár. És ehhez az összeghez még hozzá kell számolni a szerelés és finiselés – például ülések kárpitozása, fényezés – árát is.
A DDR Motorsport Miami GT nem olcsó mulatság, de a gyár azt ígéri, hogy McLaren F1-el könnyen összetéveszthető megjelenést kap az ember egy középkategóriás új autó áráért. No meg pár évnyi elfoglaltságot, mire az ember a garázsában befejezi a nagy művet. Muszáj megjegyezni, hogy a gyári fotókon látható hölgyek nem részei egyik csomagnak sem.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!