Háromféle kivitelben árulja az amerikai DDR Motorsport a Miami GT elnevezésű szuperautóját, a közös vonás mindegyikben a húszezer dollár körüli vételár. Különbség abban van, melyik donorautó alkatrészeinek fogadására készítik fel az egyedi alumínium vázat.

Az egyszerűbb, SP4 kivitelek esetén az Acura RSX (mifelénk Honda Integra néven volt kapható egy ideig) vagy az 1989-1996 között gyártott Toyota MR2 mechanikájának fogadására készítik fel az autót. Az SP8 változatot már a Corvette V8-asának fogadására teszik alkalmassá, ami azt jelenti, hogy nem keresztben, hanem hosszában kerül beépítésre az erőforrás.

Egyszerű a műszerfal, de minden szükséges adatról tájékoztat Egyszerű a műszerfal, de minden szükséges adatról tájékoztat

A készlet minden esetben alumínium térvázat, üvegszálas műanyag karosszériát, műszerfalat, ablakokat (üveg szélvédő, lexan oldal- és hátsó alak) és néhány kiegészítőt tartalmaz, a legtöbb apró alkatrészt már az építőnek kell beszereznie.

Erősen hasonlít a McLaren F1-re a DDR Miami GT, de ez csak kétszemélyes, és húszezer dollár az ára. Összerakás nélkül Erősen hasonlít a McLaren F1-re a DDR Miami GT, de ez csak kétszemélyes, és húszezer dollár az ára. Összerakás nélkül