Jól teljesített 2022-ben a DS márka Magyarországon, 114%-kal növelték az eladásokat 120 példányra, és a lendület várhatóan az idén is megmarad, hiszen rögtön 2 újdonsággal is szolgál a kínálat: megérkezett a friss megjelenésű DS 3 és DS 7. Ezeknél a megjelenést a tavaly bevezetett DS 4-eshez tették hasonlatossá a nagyobb méretű és sarkosabb hűtőráccsal.
A DS 3 esetén már alapáron adják a LED-es fényszórót, új a Diva nevű 3 rétegű vörös fényezés, és a világnyelven akár hanggal is vezérelhető fejegység. Műszakilag a teljesen új akkumulátoros-elektromos hajtás az újdonság, amelynél már 54 kWh kapacitású az akkumulátor (17 modul 102 cellával), az immár 6 mágneses pólust használó hajtómotor 156 LE/260 Nm teljesítményű, ezenkívül még az új első, a lökhárító alján lévő légterelő kellett ahhoz, hogy negyedével bővült a szabványos hatótávolság, ami 402 km. Fali töltődobozról 5:45 perc a töltési idő.
A DS 7-nél is már a nagyobb tudású fejegységet adják, sokkal látványosabb lett az első lökhárítóban lévő nappali menetfény. Itt kvázi folyamatos a megújulás, hiszen most a már 360 lóerős rendszerteljesítménnyel is választható E-Tense 360 plug-in hibrid hajtás az újdonság, az év vége felé érkezik a 48V Hybrid jelzésű öntöltő hibrid rendszer. A magánvásárlóknak pezsgőkóstolóval és 5 év karbantartással kedveskednek. A DS egyébként 4-6 hónapos határidővel vállalja az egyedi rendelésre készülő autók leszállítását, a DS 7-esnél ez csak akkor igaz, ha az ügyfél lemond a pixel-LED fényszóróról és a fejlett vezetőtámogató rendszerekről, amely ellátási problémák miatt további 3-4 hónapos várakozási időt jelent.
A DS egyébként 2026-tól már csak olyan modelleket kínál, amelyeknek van akkumulátoros-elektromos változata, ez azt is jelenti, hogy a DS 7-es záros határidőn belül búcsúzik, a helyére az STLA Medium műszaki alapot használó új modell érkezik hamarosan, a DS 9-esnél is hasonló megújulás várható. A francia prémiummárka egyébként 6 modellből álló kínálatot akar megvalósítani, a sportos ambíciókat jelzi, hogy a DS mellett már az SM örökségét is magáénak vallja, tehát rendhagyó villanymotoros sportkocsira is számíthatunk tőlük.