Magyarországon is sikeres típus a Toyota C-HR, ami az importőr értékesítésének 14%-át jelenti, az idei első félévben a kifutó modellből 1425 darabot értékesítettek, és a különféle kedvezmények jóvoltából úgy számolnak, hogy a havi 100 darabos eladást fenn tudják tartani a kifutó modellből is, miközben már a rendelhető új autóból is ennyi értékesítést akarnak realizálni. Utóbbi, mármint az ügyfelek döntésének megkönnyítésére sikerült egy előszériás példányt szereznie a hazai forgalmazónak, amellyel egy összesen 22 kereskedést érintő Roadshow-t rendeznek, ahol az érdeklődők ismerhetik meg az autót testközelből.
Noha teljesen működőképes autóról van szó (azért van pár rejtett részlet, amelyen szoftveresen várhatóan javítanak majd a sorozatgyártásig), azt vezetni még nincs lehetőség, de így is van újdonság. Kezdjük a Toyota márkánál először alkalmazott visszahúzódó kilincsekkel – sok kritika érte a hátsó ajtók magasan lévő „rejtett” kilincseit, mert a kisgyerekek egyszerűen nem érték el azokat –, folytassuk a jobban pakolható és kicsit nagyobb méretű csomagtérrel, a személyre szabható megjelenésű teljesen digitális műszeregységgel, és fejezzük be a sort az aktív hangulatvilágítással, ami ráköthető a légkondira – hűtéskor hideg színeket, fűtéskor meleg színeket jelenít meg –, egy napon belül órára beállítható a megjelenített szín – reggel élénkítő, este nyugtató árnyalatok –, és a vezetőtámogató rendszer is használja ezt bizonyos veszélyjelzésekre (ajtónyitó-segéd).
Kezdettől fogva csak hibrid hajtásokkal lesz elérhető a Toyota C-HR, az ötödik generációs hajtások a korábbinál nagyobb teljesítményt nyújtanak változatlan fogyasztás mellett. Az 1,8-as alapkivitel 140 lóerős, a 2,0 literes 197 lóerős (választható i-AWD hátsó hajtómotoros összkerékhajtássel), a csúcsot a hálózatról tölthető hibrid hajtás jelenti 223 lóerővel. Utóbbi 13,6 kWh kapacitású akkumulátort kap, az elektromos hatótávolsága 66 km, a Priushoz képest kétszer nagyobb (6,6 kW) a fedélzeti töltő, így 2,5 óra alatt feltölthető a telep. Az elődhöz képest 850 000 Ft-tal nő a vételár, de ezért többet is adnak (nagyobb teljesítmény, digitális belső, kapcsolódó szolgáltatások, stb.), az indulóár 12 350 000 Ft.
A Toyota C-HR mellett még az új Prius Plug-In, a tüzelőanyagcellás Mirai és a bZ4X villanyautó is ott lesz a Toyota Ikonok Premier nevű rendezvénysorozaton, ahol az otthoni villanyautó/plug-in töltésről és a GR almárkáról is találnak információkat az ügyfelek a pár napra átalakuló márkakereskedésekben.