Míg a kölni Intermoton a japán és német márkák voltak a főszereplők, addig a 64. milánói EICMA kiállítás hazai környezetében egymást licitálták felül az olasz gyártók, szinte mindegyik kategóriában fantasztikus újdonságokat mutattak be. Sorozatunk aktuális epizódjában a hat márkát tömörítő Piaggio Group nóvumait mutatjuk be, következő lapszámunkban pedig a Benelli, a Buell, a Cagiva, a Ducati, a Husqvarna, a Kawasaki, a KTM, a Malaguti, az MV Agusta, a Moto Morini és a Yamaha legújabb típusai lépnek porondra.
Category
Újdonság
Újdonság
Új koda Roomster Scout
A koda Auto bemutatta az új Roomster Scoutot, kompakt egyterűjének teljesen új változatát. A Párizsi Autókiállításon debütált Octavia Scout után a Roomster Scout a Scout-család második tagja, amely feltűnő terepjárós elemekkel vértezi fel a személyautókat.
Újdonság
Maybach 62 S: sofőrlimó versenymotorral
A Maybach a pekingi Auto China 2006 kiállításon mutatta be legújabb modelljét, a Maybach 62 S-t.
Újdonság
Jön a Smart-utód
Jövő áprilisban vezetik be a Smart ForTwo második, nagyobb, biztonságosabb, fürgébb és gazdaságosabb generációját.
Újdonság
Alfa Spider
A Spider, s így a nyitott járművek fontos szerepet foglalnak el az Alfa Romeo történelmében (az ötvenes évek Giulietta Spiderétől kezdve, a Duettón keresztül a kilencvenes évek Spideréig), hiszen az ilyen típusú autók mindig is erősen hatottak és hatnak az érzelmekre. Természetesen nem kivétel ez alól az új modell sem, az Alfa Romeo hosszú múltra visszatekintő kabriójainak egyenes ági leszármazottjaként.
Újdonság
Alfa 8C Competizione
Párizsban ünneplte világpremierjét a korlátozott darabszámban készülő Alfa 8C Competizione Gran Turismo. Az Alfa Romeo saját műhelyében megrajzolt sportkocsi egyenes ági leszármazottja a 2003-as Frankfurti Autókiállításon bemutatott tanulmányautónak, s emellett persze az Alfa–Maserati Sport Center képességeinek és tudásának legjavát tudhatja magáénak. A két gyártó közötti együttműködést az Alfa Romeo formatervező részlegének és a Maserati gyártó részlegeinek közös munkája jelentette.
Újdonság
2007-es motokerékpár-újdonságok (2. rész)
Ahogy előző cikkünkben ígértük, ezúttal a Benelli, a Ducati, a Harley–Davidson és a Triumph újdonságaival folytatjuk a következő modellév csemegéinek bemutatását. A felsorakozó nóvumokról a nemrégiben véget ért Intermot szakkiállításon rántották le a leplet, a 2007-es típusok áradata azonban még nem ért véget, ugyanis rövidesen megnyitja kapuit a milánói EICMA, ahol további bombasztikus kétkerekűek mutatkozhatnak be, legalábbis erről szólnak a pletykák. Néhány beszédes számadat erejéig azonban érdemes visszatérni az Intermotra: az öt napig tartó, 120 ezer m2 hasznos alapterületű kiállítást 120 nemzet képviseletében 187 ezer látogató járta végig, míg az 1130 kiállító 36 országot reprezentált – ebből "csupán" 345 volt a hazai, vagyis a német ipar delegáltja.
Újdonság
Fiat Bravo és Linea
Hamarosan két új típussal is jelentkezik a Fiat, egyikük a Grande Punto nyújtott padlólemezére épülő négyajtós Linea, a másik az új Bravo.
Újdonság
Suzuki GSX-R 1000 K7
A 2007-es modellév egyik szenzációja a Suzuki új GSX-R 1000-es verziója lehet, amelyen a superbike-vb és a MotoGP hadszínterén alkalmazott megoldásokat vezetnek be a gyár szakemberei. A nagyobb erő és az optimalizált kezelhetőség azonban nem minden, a feljesztőmérnökök a környezetvédelemnek is fontos szerepet szánnak.
Újdonság
Segédmunkás
Remek marketingérzékről tett tanúbizonyságot a Skoda: míg francia vetélytársai – Renault Kangoo, Peugeot Partner, Citroën Berlingo – áruszállítóból készítettek olcsó modul egyterűeket, a csehek megfordítva alkalmazták a képletet. Csak azután jelentkeznek új kisteherautóval, hogy frissiben bemutatott Roomsterüket családi egyterűként már elfogadta a közönség.