Két évvel ezelőtt született meg a döntés, hogy a Bentley márkát hivatalosan is bevezetik a magyar piacra, hiszen a brit gyártó termékei eddig is népszerűek voltak hazánkban – igaz, sok esetben külföldi rendszámmal futnak az autók.
A márka érkezésének hivatalos bejelentését követően a Porsche Inter Auto értékesítőjét is meglepte, milyen nagy az érdeklődés a prémiumon túlmutató márka iránt, különösen vidékről kaptak sok megkeresést már azelőtt, hogy egyáltalán elindult volna a szalon építése. Már az építkezés alatt gazdára talált a 2018-ra tervezett 15 autó, sőt, a megnyitón már arról tudtak beszámolni, hogy a jövő évi szintén 15 autós értékesítési terv felét már teljesítették.
A XI. kerület Szerémi úton található Porsche Centrum Budapest telephelyén valósították meg 194 millió Ft-os beruházással a 180 négyzetméteres autószalont és a mellette lévő átadóhelyiséget. Két autó egyidejű kiállítására ad lehetőséget a kereskedés, az ünnepélyes megnyitó alkalmából a Genfi Autószalon sztárját, egy Mulsanne LWB-t és a három nappal ezelőtt a Los Angelesi Autószalonon leleplezett Continental GTC-t állították ki – utóbbi először látható az európai kontinensen, a három bemutatható autó egyikét küldte a gyár az alakalomra; a Flying Spur, a Bentayga, a Mulsanne Speed8 és a Continental Coupe a parkolóba szorult…
A jövővel kapcsolatban Aradi Géza márkaigazgató elmondta, hogy folyamatban van a szerviz építése, amelyet a tervek szerint a nyáron adnak majd át, addig a bécsi központra hagyatkoznak e téren. Amikor a Porsche Inter Auto esetleges további márkabővítéséről érdeklődtem, megtudtam, hogy a Lamborghini megjelenésére leghamarabb 2-3 év múlva lát esélyt; a szomszéd telken lévő bontás helyén parkolókat létesítenek, hiszen a 330 négyzetméterrel kibővített Porsche-kereskedés is egyre több ügyfelet vonz. A Porsche Inter Auto számára egyébként van még egy új márka, a régiós bécsi központtal karöltve Bugatti beszerzésében-szervizelésében is ki tudja szolgálni az érdeklődőket.