5125 mm-es hosszúságával, 1920 mm-es (+100 mm) szélességével, 3200 mm-es (+120 mm) tengelytávjával a H1 felveszi a versenyt osztálya elismert modelljeivel. Magyarországon két változatban – kishaszongépjármű és nyolcszemélyes busz – lesz kapható áprilistól. Míg a haszongépjármű változat a kis- és középvállalatokat veszi célba, addig a busz főként a családokat és nagyobb háztartásokat célozza, miközben taxinak is kiválóan alkalmas.
A H1 haszongépjármű 3 üléses, a busz pedig 8 üléses változatban lesz elérhető. Valamennyi modell erőforrása az új 2,5 literes, változó turbógeometriájú common rail dízelmotor, amelynek teljesítménye 170 lóerő (125 kW) 3800-as fordulatszámnál. Legnagyobb nyomatéka 392 Nm 2000-es fordulatszám mellett. Ezzel a H1-es modell csúcssebessége 181 km/óra, átlagos üzemanyag-fogyasztása pedig 8,8 liter/100 km.
A H1-es modell másik jellegzetessége a merész formai kialakítás, olyan visszafogott és korszerű elemek révén, mint az új hűtőmaszk és a nagyobb lámpatestek. Az autó modern megjelenését tovább erősítik az opcióként választható 16 colos könnyűfém keréktárcsák is. Az alapfelszereltség részeként a kettős tolóajtó és a választható kétszárnyú hátsó ajtó nagyobb rakodási lehetőséget biztosít. A belső tér ezáltal még tágasabb, ergonomikusabb és jobban felszerelt, így könnyebbé és kényelmesebbé teszi tulajdonosa életét. A dinamikus középkonzollal ellátott műszerfal stílusa már jobban igazodik az európai ízlésvilághoz.