A 6-os értékesítési sikerei alapján különösen meglepő a gyors frissítés, ám a cél az volt, hogy a CX-5-öshöz mostantól elérhető új extrák ne hiányozzanak a zászlóshajóból se. Így itt is van full-LED-es fényszóró, head-up display, fáradtságfigyelő, illetve a Mazdánál első ízben alkalmazott fűthető hátsó ülés.
Az egyik legfontosabb újítás azonban az összkerékhajtás premierje, ami azért nagy szó, mert néhány kivétellel a 4×4-es hajtás bizony a prémiummodellek kiváltsága a középkategóriában. Az AWD-rendszer kizárólag kombi karosszéria esetén rendelhető a 150 és 175 lóerős, 2,2-es dízelmotorokhoz, a felár 600 000 Ft. A CX-5-ösből ismert hajtás 27 szenzor segítségével monitorozza az útviszonyokat és a vezető szándékát (kormányelfordítási szög, gázadás), így már akkor képes nyomatékot juttatni a hátsó tengelyre, amikor még az első kerekeknél nem lép fel tapadásvesztés.
Nem mellékes az sem, hogy az új és több szigetelőanyag alkalmazása révén 25%-kal kevesebb zaj jut az utastérbe, az elektromos rögzítőfék premierjével pedig nagyobb rekeszeknek örülhetünk. Ami a külsőt illeti, csak akkor szembetűnő a változás a felmenőhöz képest, ha a LED-es fényszóróval ellátott változatot nézzük, a többi kivitel esetében rajongónak kell lenni ahhoz, hogy észrevegyük a módosított hűtőmaszkot és lökhárítókat, valamint a kissé átrajzolt lámpákat. Az új 6-os a CX-5-öshöz hasonlóan már rendelhető, a négyajtós belépőmodell (2,0 literes, 145 lóerős benzinmotorral) 6,59 millió forintot kóstál.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!