A két francia modellben a leglátványosabb eltérés az első és hátsó lámpatestekben figyelhető meg. A Citroën elöl vidám, kerek lámpákkal kelt rokonszenvet. A Peugeot maradt a mandula alakú fényszóróknál. A hátsó világító egységek csak színükben térnek el: a C1 szürke, a 107-es élénkpiros borítást kapott. Az első légbeömlők kialakítása vadabb külsőt kölcsönöz az oroszlános márkának. Hátul mindhárom modell teljes egészében üvegből készült csomagtérajtóval kedveskedik a vásárlóknak.

 

 

 

 

 

Peugeot 107 1.0

Méret: 3405/1615/1465 mm Motor: háromhengeres benzines, hengerenként 4 szelep Térfogat: 998 cm3 Teljesítmény: 50 kW (68 LE) Sebességváltó: 5 fokozatú (Multi-Mode típussal is rendelhető) Csomagtér: 139/751 liter Tank: 35 liter Saját tömeg: 890 kg Sebesség: 157 km/h Átlagfogyasztás: 4,6 l/100 km

A törpék motorválasztéka is hasonló. A gyárak egymásnak szállítják az erőforrásokat. Az 54 lóerős dízelmotor a franciákat, a 68 lóerős, benzines a Toyota mérnökeit dicséri. A külső és a belső ugyanazt az üzenetet sugallja: ez az autó a fiatalos, dinamikus városlakóknak készült. Nagycsaládosok sem nagyon fogják venni, nem úgy, mint a remek vásárlóerőként számon tartott szinglik. Nekik nem csak a divatos külső, de az igényes, modern belső is tetszeni fog. Ebben, a legmagasabb áron (9000 euró, 2,25 millió Ft) piacra kerülő, Aygo lesz a trió élharcosa. A C1-esben és a 107-esben is megtalálható szériaberendezések mellett egyedül a Toyota minijében találkozhatunk navigációs rendszerrel. A biztonság és garancia terén ugyancsak az Aygo jár az élen. A kis Toyota hat légzsákkal óvja utasait. A japánok három év garanciát kínálnak szemben a francia gyártók által ajánlott két esztendővel.

 

 

 

 

 

Az árak terén a franciák diktálnak. Mind a C1-es, mind a 107-es olcsóbbnak ígérkezik, mint az Aygo. A japán modell az említett 2,25 millió forint körül lesz, míg a 107-es ára nem éri majd el ezt a szintet. A kis Citroën árát pedig inkább 8000 euróhoz (2 millió Ft) közelítve határozták meg. Így legalább lesz köztük némi különbség.