Az E V12 motorterében az S-osztályos limuzinból származó V12-es motor jelentősen átdolgozott változata dolgozik: 5,5 literről 6,3-ra növelték a hengerűrtartalmat, a biturbós rettenet így 640 lóerőt és 1026 Nm-nyi nyomatékot termel. Ilyen számokkal a háttérben nem csoda, hogy a legújabb Brabus megy, mint a veszedelem: 0-ról 100 km/órára 4,5 másodperc, 200 km/órára 11,7 másodperc alatt gyorsul a rakétalimuzin, s a 300 km/órás sebesség eléréséhez is alig 30,6 másodpercre van szüksége.
A változások kívülről alig észrevehetőek, a ruha alatt viszont számos átalakítást kellett végrehajtani annak érdekében, hogy az E-osztályos kasztni megbirkózzon az elképesztő teljesítménnyel: megerősítették a karosszériát és az ötsebességes automata váltót, a futóművet pedig 30 mm-rel ültették le. Az első kerekek mögött tizenkét dugattyú harap a 375 mm-es tárcsákra, hátul oldalanként hat dugattyú lassítja a 355 mm átmérőjű féktárcsákat.
Az E V12-t speciálisan erős, 19 colos Brabus felnikkel szerelték föl, elöl 255/35 ZR19-es, hátul 285/30 ZR19-es Pirelli gumikkal. A Brabus E V12 szupersportautós menettulajdonságai ellenére továbbra is kifogástalanul kényelmes limuzin maradt, amit a beltér gazdag felszereltsége is jelez.
Az autó ára 298 ezer euró, azaz kb. 75 millió forint.