Igazán tetszetős és harmonikus a CC külseje: szemből kísértetiesen hasonlít a normál Passatra, de a hátulja már egészen új. A szedánnál 31 mm-el hosszabb, 36-tal szélesebb, valamint 50-nel alacsonyabb a kupé. A kurta csomagtérajtó magasra emelkedik, a lámpatestek esztétikusan beleolvadnak a kocsi oldalvonalába. Az 535 literes raktér padlója alatt nem lapul pótkerék, sem defektjavító szett. Ennek oka, hogy a Continental abroncsok belsejét speciális javítómasszával látták el, mely defekt esetén azonnal „befoltozza” az akár
5 mm átmérőjű lyukat is! Belül semmi meglepetés, a Passatból már ismerős elemek köszönnek vissza, egyedül a háromküllős kormánykerék rajzolata változott.
Minden CC-ben széria többek között a klímaberendezés, a 17 colos felnik, a négy sportülés és az ESP. Az extralistán olyan tételek szerepelnek, mint például a „Lane Assist” sávtartó rendszer, mely véletlen sávelhagyás esetén ellenkormányoz, vagy a három állással is rendelkező (normál, komfort, sport) DCC futómű. Négytagú a motorpaletta: a dízelpártiak a
2.0 TDI-t választhatják 140 és 170 lóerős teljesítményszinttel, míg benzines fronton egy 1.8-as TSI (160 LE) és egy 3.6 V6-os (300 LE) kérhető. A 300 lóerős kivitelhez DSG-automatikus váltó és 4Motion összkerék-hajtás dukál, a hazai értékesítés ősszel kezdődik.
További részletek az Autó-Motor 10. számában!