A képekről is sugárzik, hogy az autót kifejezetten városi forgalomra kalibrálták, ezt erősíti a rövid, ugyanakkor magas fülkekialakítás is. Elsődlegesen a sportos életvitelt folytató nőknek szánják az Agilát, de a szerényebb pénztárcájú családok is ideális társra lelhetnek a kis Opelben. Többek között ezért maradtak a praktikus ötajtós kialakításnál, hiszen így nemcsak a gyermekülések rögzítése jóval

könnyebb, hanem a csemeték betessékelése is. Szakítottak az egyhangú fekete-szürke kombinációval az utastérben, végre vidám mintázatú és színű ülőalkalmatosságokon foglalhatunk helyet. Sőt, a műszerfal ezüstszínű kapcsolóin kívül további színes betétek oldják a komor atmoszférát. Játékos részlet a különálló fordulatszámmérő elhelyezése, s egy használható nagyságú rekeszt is kialakítottak mellette az apróbb holmiknak. Az utastér meglepően szellős, a statikus üléspróba alapján megállapítható, hogy elöl 190 centis termettel sem lehetetlen kényelmesen elhelyezkedni, de a hátsó ülésre is nyugodt szívvel beültethetünk két felnőttet. A külső mérethez képest egészen tágas, 225 literes tér áll csomagjainknak rendelkezésére.

Mozgásban

Az autóhoz két benzines és egy dízel aggregát választható. A háromhengeres 1,0 literes mellett választhatjuk a négyhengeres 1,2-est is, a dízelbarátok pedig az 1,3-as CDTI motort – a nagyobb benzinmotor négyfokozatú automata sebességváltóval is társítható. Az akár hat légszákkal, ABS-sel, ESP-vel és 15 colos felnikkel is felvértezhető Agilák 2008 márciusában érkeznek a hazai piacra. A városi mini ára még nem ismert, de a Corsa árának ismeretében nem lenne szerencsés, ha a belépőmodell jelentősen átlépné a 2,5 milliós határt…