A motor nyomatéka így nemcsak – az xDrive összkerékhajtás révén – az első és a hátsó tengely, hanem a Dynamic Performance Control (dinamikus nyomatékelosztás-szabályzás) segítségével a két hátsó kerék között is mindenkor optimális arányban oszlik meg. E stabilizáló funkció hirtelen terhelésváltások és motorféküzem során is rendelkezésre áll.
A BMW X6 az alábbi motorokkal rendelhető:
BMW X6 xDrive50i: V8-as benzinmotor Kettős Turbófeltöltővel (Twin Turbo) és Második generációs közvetlen benzinbefecskendezéssel (High Precision Injection); Összlökettérfogat: 4.395 cm3, max. teljesítmény: 300 kW/407 LE / 5.500-6.400 1/min
BMW X6 xDrive35i: Soros, hathengeres benzinmotor Kettős Turbófeltöltővel (Twin Turbo) és Második generációs közvetlen benzinbefecskendezéssel (High Precision Injection); Összlökettérfogat: 2.979 cm3, max. teljesítmény: 225 kW/306 LE / 5.800-6.250 1/min
BMW X6 xDrive35d: Soros, hathengeres dízelmotor, Vezérelt töltésű ikerturbóval (Variable Twin Turbo; VTT) és harmadik generációs common-rail közvetlen üzemanyag-befecskendezéssel; Összlökettérfogat: 2.993 cm3, max. teljesítmény: 210 kW/286 LE / 4.400 1/min
BMW X6 xDrive30d: Soros, hathengeres dízelmotor, turbófeltöltéssel és harmadik generációs common-rail közvetlen üzemanyag-befecskendezéssel; Összlökettérfogat: 2.993 cm3, max. teljesítmény: 173 kW/235 LE / 4.000 1/min