Sokkal nagyobb használati értékkel kecsegtet a Lada Vesta kombiváltozata, nem csak a nagyobb méretű ajtó könnyíti meg a raktérhez való hozzáférést, de az ott elhelyezett kilincs is, tehát már nincs szükség a kulcsra vagy a benti gomb megnyomására a csomagtérfedél nyitásához. A padló két darab kemény polcból áll, amely alatt habosított műanyagból készített sekély rekesz található, ez alatt egy filcszőnyeg, majd a pótkerék következik, szintén habosított műanyagon belül; ez testvérek között négy réteg hangszigetelést jelent.
A karosszéria vázához is hozzányúltak, miközben a kombi karosszériát elkészítették, ennek is köszönhető, hogy mintegy 60 kg-mal magasabb a tömeg a lépcsős hátúhoz képest – a terhelhetőség változatlan, mert a megengedett össztömeget is ennyivel növelik –, az első rugóstagokat megerősített darabokra cserélik.
De az utastérben is vannak változások, a kormány küllői ezüst színben tündökölnek, új a műszerek grafikája, hűthető a kesztyűtartó, könyöklő (alatta tárolóhely) kerül az első ülések közé, az ülésfűtés már háromfokozatú, a szélvédőfűtés (ha van) már külön kapcsolható. A második sorban 25 mm-rel nagyobb fejtér, két pohártartóval rendelkező lehajtható könyöklő jelent újdonságot, a Lux felszereltségnél ülésfűtés és USB-csatlakozási lehetőség is jut az itt helyet foglalóknak.
Az SW Cross változat nem csak a fekete védőburkolatot, de 3 centivel nagyobb hasmagasságot, tárcsafékes hátsó hidat is kap, no és ennél alapfelszerelés a 17 colos, esztergált felületű könnyűfém felni. A lépcsős hátú Vestához képest a Kombi felára 300 000 Ft, de muszáj megemlíteni, hogy alapfelszereléssel nem választható a praktikus befejezés, az SW Cross változatért még 450 000 Ft felárat kell fizetni. A legújabb Lada kombik ezen a héten érkeznek meg a márkakereskedésekbe, az első 50 vásárlónak a forgalmazó 5 év garanciát ad ajándékba.