Benelli
Az olasz gyártók közül egyértelműen a pesarói Benelli okozta a legnagyobb meglepetést. Az oroszlános motormárka tavaly került az egyik legnagyobb kínai gyár, a Quianjiang tulajdonába, s e váltás nagyon jót tett a patinás cégnek. A Benelli ugyanis három újdonságot leplezett le, közülük kettő óriási meglepetés. A Due soros kéthengeres, 756 cm3-es blokkal ellátott naked bike, míg a BX 449 négyütemű krosszgép, melynek erőforrása egyhengeres, négyszelepes, dupla vezérműtengelyes, karburátoros, 449 cm3-es. A Benelli a krosszgépet egy másik olasz márkával, a terepmotorjairól elhíresült Vertematival közösen tervezte. A két szenzációs újdonság mellett Benelli bemutatta a 49X elnevezésű robogót, melynek kétütemű erőforrását a Quianjiang gyártja.
Ducati
Az olasz márka a Sportclassic családját bővítette, a két új tag a félidomos Sport 1000S és a Sport 1000 naked bike. A Sport 1000S a Paul Smart 1000 típus, míg a Sport 1000 az egyszemélyes Sport 1000 olcsóbb, kétszemélyes verziójának számít. Az Öhlins egységek helyett elöl Marzocchi teleszkópvilla, hátul Sachs központi rugóstag van mindkét gépen. Hátul immár nemcsak egy, hanem két oldalsó rugóstag található, míg az egyoldalas, egymás feletti kipufogórendszert felváltotta a két oldalon elhelyezkedő egy-egy hangtompítós megoldás.
Harley–Davidson
Az amerikai legenda egy prototípussal okozta a legnagyobb feltűnést. Ez a prototípus az XR 1200 nevet viselő motor, melyet nem véletlenül mutatott be pont egy európai kiállításon a H–D. A milwaukee-i gyár a sportos naked bike-ok európai divathullámát szeretné meglovagolni, s ebben a szegmensben szeretne új vásárlókat elhódítani. Az XR 1200 megkapta az 1202 cm3-es Sportster blokkot, amely azonban már nem 67, hanem – a H–D bevallása szerint – legalább 85 lóerős. A léghűtéses prototípus egyébként sok mindenben hasonlít a japán és az európai sportos naked bike-okra. Az üzemanyag-ellátásról elektronikus injektorrendszer gondoskodik, elöl 43 milliméteres japán Showa teleszkóp áll szolgálatban, a fékek a szintén japán Nissintől származnak, a lengővilla pedig alumíniumból készült.
Triumph
A brit márka a retro stílusú Modern Classic modellcsaládjaiban szinte mindegyik típust megújította, illetve nagyobb hengerűrtartalmú blokkokra bízta hajtásukat. A 865 cm3-es, soros kéthengeres erőforrás jól ismert a Bonneville T100-ból, a Thruxtonból, a Scramblerből és a Speedmasterből is, jövőre pedig ezt a blokkot megkapja a Bonneville, a Bonneville Black, valamint az America is – ezekben eddig 790 cm3-es, kéthengeres motor dolgozott. A Bonneville új, öt pozícióban állítható kuplungkart is kapott, az Americát pedig új kipufogódobbal, új öntött felnikkel, új utasnyereggel, új lábtartókkal és új villaszárvédőkkel szerelték fel.
A Speedmaster is felfrissült, hiszen új öntött felnikkel, új villaszárvédőkkel, illetve új Slash Cut (ferdén vágott) végdobokkal szerelték fel, utóbbinak köszönhetően ércesebbé vált a hangja.