Justin Lunny alapvetően csúcstechnológiás cégekkel foglalkozik, de most mégis a veteránautók felé fordult a figyelme, és megalapította az ionic cars nevű műhelyt azzal a céllal, hogy akkumulátoros-elektromos átalakítással jövőállóvá tegye a klasszikus járműveket. Jelenleg még piaci résről van szó, és egyhamar nem is lesz sok konkurens ezen a szűk piacon, hiszen alapáron negyedmillió fontba kerül egy-egy átépítés – igaz, az ionic cars úgy végzi az átalakítást, hogy bármikor visszaállítható a gyári állapot.
Egyelőre egy autójuk van kész, egy 1967-es Mercedes-Benz 280 SL, amely 180 lóerő és 550 Nm teljesítményű villanymotort és 57 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátort kapott, a 0-96 km/óra gyorsulás 7,0 másodpercig tart és meghaladja a 257 km-t (160 mérföld) a hatótávolság. Már dolgoznak a második autójukon, egy 1993-as Porsche 911 Targán, amely 440 LE/460 Nm teljesítményű villanymotort és 53 kWh kapacitású akkumulátort kap, a 0-96 km/óra sprint 4,5 másodpercig tart majd, a hatótávolság meghaladja a 290 km-t (180 mérföld).