A német Tuningwerk cég egyedülálló módon nem csak az eleve hatalmas méretű, biturbó V8-es teljesítményét növelte meg 720 lóerőre, de az autó tömegéből is lefaragott 120 kg-ot a biztonság kedvéért.
Mindezt karbon-kerámia fékek és különösen könnyű felnik (-70 kg) valamint karbon karosszériaelemek (első sárvédők, első lökhárító, küszöbborítás) és vékony falú csőből készített sportkipufogóval (-50 kg) érték el. A motor a teljesítménynövelés után egyébként 1090 Nm-t tud, ezért kidobják a gyári automatát, és 5 fokozatú egységet szerelnek a helyére.
Az NR7 névre keresztelt alkotás 198 000 euróba kerül, a 100 km/órás sebességet 3,5 másodperc alatt éri el, és 350 km/óra a végsebessége. Aki nem elég bátor ehhez, az kisebb, 530 lóerős teljesítménnyel is kérheti a tuningot – ebben az esetben ráadásul akár xDrive összkerékhajtás is kérhető, és „csak” 168 900 eurót kell kifizetnie.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!