Már a nyolcvanas-kilencvenes években is épített soros 6 hengeres motorokat a BMW M3 (E30) karosszériába a Manhart Performance tuningcég, akik most egy ügyfél kérésére ismételtek. A magas fordulaton dolgozó 2,3 literes szívómotor (200 LE/240 Nm) helyére egy 3,5 literes, soros 6 hengeres turbómotort szereltek (405 LE/650 Nm), ami eredetileg egy Alpine B7 S Turbo-ban (E12) szolgált és „mindössze” 330 lóerős (500 Nm) volt, mielőtt a Manhart új turbóval, töltőlevegő-hűtővel és kipufogórendszerrel ellátta. Az ügyfél kérésére nincs finomkodás, régi turbómotorként egyszerre érkezik meg a hatalmas teljesítmény, nem fokozatosan épül az fel.
A nagyobb igénybevétel miatt a fékrendszer teljesítményét is megnövelték (előre 330 mm-es tárcsa került 4 dugattyús Brembo nyergekkel, hátul megtartották a gyári 282 mm-es tárcsát az 1 dugattyús nyergekkel), a Drexler által gyártott részlegesen önzáró hátsó differenciálmű pedig külön olajhűtőt kapott, és ennek a hőmérséklete is leolvasható az egyik légbeömlő helyére beépített extra óraegységen. Az első koptató és a hátsó szárny karbonból készül, egyébként nem nyúlnak a gyári karosszériához, a színt is fóliázással módosították. Eltérőek a felnik és a gumik, elöl 19×8,5 colos felnikre 215/35-ös, hátul 19×9,5 colos felnikre 245/30-as abroncsok kerülnek, a Manhart szakemberei a H&R állítható futóművét építik a gyári rugók és lengéscsillapítók helyére.