Kocsiépítéssel kezdte a Tickford cég az ipart, majd a Newport Pagnell-ben lévő gyárat felvásárolta az Aston Martin, aki a nevet aztán tuningcégként használta. Később, amikor független lett a vállalkozás, a Ford Ausztráliai részlege kötött vele együttműködést nagy teljesítményű autók fejlesztésére, de ez 2002-ben kifutott. 2013-ban került jelenlegi tulajdonosához a márkanév, akik kifejezetten azzal a szándékkal ütötték nyélbe az üzletet, hogy feltámasztják a tuningcéget. Első átépítésük a Ranger alapján történik, de a jövő év elejére elkészülnek a Mustang-átépítésükkel is.
tickford2
Két éven át dolgoztak a Rangeren, amelynek a hajtását, a futóművét és a külső-belső megjelenését is átalakították. A 3,2 literes, öthengeres turbódízel teljesítményét 15 százalékkal, nyomatékát 0 százalékkal növelik meg, a 7995 ausztrál dollárba kerülő átalakításban a chiptuning mellett a segédberendezések fizikai átalakítása is benne van. Az új Bilstein lengéscsillapítókért 1285 ausztrál dollárt számláznak, a 20 colos felnik és nagy kerekek 4530 ausztrál dollárba kerülnek. A külső-belső kiegészítőket egyenként lehet megvenni, új kilincseket 300 ausztrál dollárért adnak, a belsőt 3905 ausztrál dollárért kárpitozzák át. Egyelőre nincs szó arról, hogy Ausztrálián kívül is kínálnák a Tickford-tuningkiegészítőket.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!