Pontosan 4700 munkaórát ölt a Ring Brothers műhely ennek az 1969-es Dodge Chargernek a felújításába és átépítésébe, a Defector névre keresztelt alkotás különlegessége, hogy széria-közelinek néz ki, pedig a valóságban jelentősen módosították a konstrukciót.
Kezdjük azzal, hogy a tengelytávolságot 7,6 centivel megnyújtották, azaz ennyivel került előrébb az első tengely. De ez nem minden, hiszen a még sportosabb arányok elérése miatt a hátsó túlnyúlást is lerövidítették 5 centivel! Tehát az ajtók és a tető kivételével nincs olyan karosszériaelem a Defector-on, ami csereszabatos lenne a gyárival – így már tényleg úgy néz ki a Charger, mint ami álló helyzetben is száguld.
Elöl-hátul új segédkereteket készítettek a felfüggesztések számára, fogasléces kormányművet használnak, a 19 colos acélfelnik mögött a Baer cégtől származó, hatdugattyús nyergekkel dolgozó fékrendszer dolgozik. A belső térben érintőképernyős fejegység és Nardi kormánykerék jelenti a változást a gyári állapothoz képest. A motortérben egy, a Wegner Motorsports által hangolt, 6,4 literes szívó Hemi V8-as dolgozik – teljesítményadatokat nem közöltek.
Unveiling our 1969 Dodge Charger "Defector" at the BASF booth! #sema2017
Közzétette: Ringbrothers – 2017. október 31.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!