Az 1985-ben Jaos műhely jóvoltából jelenik meg a Lexus márka a Tokyo Auto Salon tuningkiállításon, miután a gyár egy LX 600 Offroad terepjárót adott át nekik, hogy engedjék szabadon a fantáziájukat.
A prémium-kategóriának megfelelő, gyakorlati szempontból kevésbé praktikus karbon koptatókat kapnak a lökhárítók, szintén karbonból készülnek a kerékjárat-szélesítések. A 20 colos kovácsolt Enkei felnikre az amúgy Japánban nem kapható Toyo Open Country A/TIII 285/55R20 terepmintás gumikat szereltek.
A gyári Modellista műhely épp ellenkező irányba vitte el a megjelenést, az első és hátsó lökhárító alá is méretes, színrefújt légterelőket ajánlanak, a küszöbök alá fellépőket, a kerékjáratokba 22 colos átmérőjű kovácsolt alumínium felniket képzelnek.