Egy igazi maradandó élmény az Opel Calibra, amely a típus búcsúsorozatából került ki. Igaz, a DTM Edition csak egy spéci színnel volt több társainál, de a típusnév jól hangzik. A legendás villámos tíz éve került Török Szilviához, aki minthogy benzingőzzel fertőzött, elkezdte tuningolni.
Szilvia – mielőtt jogsija lett volna – három éven át versenyszerűen gokartozott (12 kupa sorakozik a polcán), és már kölyökként motorozott.
Az A8-as Audi hátsó lámpáit integrálták
Az igazi átalakuláson 2011-ben ment át a Calibra. Darabjaira szedték és újra összerakták, persze a kor elvárásaihoz igazodva. Ami mindent túlélt, az a Rieger Catano szélesítő szett: extrém széles a kocsi, hátul 34 cm a hozadék (6-6 cm vastag nyomtávszélesítő tárcsa van a felnik alatt). Elöl 16 cm a ráadás, és 2-2 cm az itt szolgáló nyomtávszélesítő.
A morcosított gépháztető, valamint a jelvények, díszlécek és feliratok hiánya teszi tisztábbá a formát. Átalakították az első és hátsó lökhárítókat is, bevakolták a korábbi kopoltyút, és eltüntették a rendszámfészket. Az átalakítás leglényegesebb eleme az Audi A8-as hátsó LED-lámpa. Mintha így tervezték volna a Calibrát, nagyon szépen beágyazták az idegen testeket a kasztniba. Az idei újdonság az első koptatókba szerelt Porsche Cayenne LED-es nappali menetfény és index, ezek dolgoznak a csupa xenon gyári Calibra-lámpák alatt.
Az eredeti 136 lovas, 2,0 literes motort egy 150 lóerős váltotta, amely további 30 lóerővel izmosodott a beépített Szuromi vezérműtengely, a Lexmaul szívócső, a K&N sport szűrőbetét, a 60 mm-es Proex kipufogórendszer és egy kis chiptuning által.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!