A Suzuki Samurai – vagy ahogy japánban hívták, a Jimny – a kis méretű terepjárók közé tartozik, de ez nem akadályozta meg a NATS (Nihon Automobile College) diákjait abban, hogy nagyot álmodjanak és meg is építsék azt: íme a NATS Jimny J1. Noha ránézésre úgy tűnik, mintha több karosszériát építettek volna egybe, valójában egy autót áldoztak fel az építéshez, a folytonossági hiányokat meg számos utólag vásárolt (bontott…) karosszériaelemmel és rengeteg fémmunkával szüntették meg.
Mivel nagyságrendileg az eredetinek a 4-szerese lett a méret, megszabadultak az eredetileg az autóba szerelt 4 hengeres szívómotortól, és lényegében megduplázták azt úgy, hogy az első generációs Vitarából származó 2,0 literes V6-ost építettek a helyére. Az eredeti alváz és a kvázi dupla szélességű karosszéria azt eredményezte, hogy bőven van hely a 20 colos kerekeknek akár elfordulni is, a kerékjárat-szélesítésekkel már nem kellett vesződni… Az utastér karosszéria hátsó részét hangfalakkal töltötték meg, hiszen mégiscsak tuningkiállításra készült a nagy alkotás.
A NATS Jimny J1-es egyébként nem csak a látogatók, de a Tokyo Auto salon zsűrijének a tetszését is elnyerte, hiszen a zsűri az autóépítő bajnokság SUV kategóriájának 1. díját ítélte oda a magas színvonalon kivitelezett, egyedi ötlet megvalósításáért.