Árverésen vásárolta Faruk Kugay a balesetes, motor nélküli, 2007-es évjáratú Porsche 911 GT3-ast, amelyet aztán saját ízlése szerint épített újjá – a DevSpeed Motorsports tulajdonosaként nem jelentett akadályt a megvalósítás. Motornak egy 2008-as Impreza STI-ből származó, 2,5 literes turbós boxert választott, amelyet a piacon elérhető tuningalkatrészek és egy nagyobb BorgWarner turbó segítségével 550 lóerőre húztak – a gyári szívó boxermotor „csak” 415 lóerős volt –, az EJ25-ös blokkal együtt vették át a 6 fokozatú kézi kapcsolású váltót is.
Versenyautónak építettek meg a Porsche-Subaru hibridet, a felfüggesztésben BC Racing állítható rugóstagjai, a 911 Cup versenyautó alkatrészei dolgoznak, megtartották az utcai 911 GT3 fékeket. Verseny-specifikációjú bukókeretet, fedélzeti emelőt építettek be, az egyébként hiányos karosszériát a VAD Design GT3R készletével véglegesítették. Az autót Subaru WRC kékre fényezték le, majd a Porsche 917-es versenyautó stílusában készítették el az arany grafikát.