Az Amarok azon kevés Volkswagenek egyike, amelyekhez nem érhetőek el R-Line kiegészítők. Mondjuk, nem meglepő módon, hiszen pénztermelés, és nem a pénz elköltése a haszonjármű célja.
Azonban a gyár úgy gondolja, elképzelhető, hogy vannak olyan rajongók, akik netán fantáziát látnak egy sportos megjelenésű pickupban, nekik készítették el az R-Style elnevezésű tanulmányt. A szimpla fülkés karosszériát vették alapul, a platót felfelé nyújtották meg, és rögtön bukókeretnek látszó ívet is kapott a fülke mögött a raktér. Ennek a célja inkább a rakományrögzítés elősegítése.
A platón jelen esetben egy gokart utazik, mégpedig igen gyorsan, hiszen kidobták a 2,0 literes TDI-t a motortérből, helyére a konszern 3,0 literes, V6-os turbódízele került, egy turbóval és 272 lóerős/600 Nm-es csúcsteljesítménnyel. A váltó nyolcfokozatú, automatikus, de egy számmal nagyobb teherbírású, mint a gyári. A 100 km/órás tempót 7,9 másodperc alatt futja meg a Volkswagen Amarok R-Style.