Amíg Európában jobb híján a Nissan Juke szabadidő-autóból építették meg az 1971-es Safari Ralit megnyerő Datsun 240Z utánzatát, az Egyesült Államokban a modern Nissan Z alapján dolgozhattak. Egészen pontosan a Tommy Pike Customs műhelyt bízta meg az észak-amerikai forgalmazó az átépítéssel, amelyet a SEMA kiállításon mutatnak majd be.
A felfüggesztésben utólagos KW és gyári Nismo alkatrészek használatával értek el 5 cm-es emelést, ehhez pár centit még hozzáadnak a 17×7,5 colos felnikre szerelt Yokohama Geolandar M/T G003-as terepabroncsok. Az új első lökhárító érdemi védőszerepet tölt be, ezenkívül a padlóra is kerültek acéllemezek, a Nismo kínálatából származó (nem a Z-hez készített…) kiegészítő fényszórókat is beépítettek. Az utastérben az egyedi bukókeret, a Recaro Pole Position verseny-kagylóülések és a 4 pontos biztonsági övek jelentik a változást.
Nem nyúlnak a 3,0 literes V6-os biturbóhoz, de a szívósort azért felkészítik az extrém mennyiségű porra, és Nismo-elemekkel (kipufogórendszer, hűtő, kuplung) egészítik ki azt. A Nissan Safari Rally Z Tribute nevű sportkocsi mellett az egykori raligyőzelemre emlékező Seiko Safari Z karórát is elviszik a SEMA tuningkiállításra, utóbbiból 240 sorszámos példányt készítenek, és darabjáért 299 dollárt kérnek.