A Galpin Auto Sports műhely gondosan kiválogatta, melyek a legizgalmasabb gyári 911-esek, és azokat egy autóba foglalva megépítette a Porsche 911 Targa Safari-t.
Category
Tuning
Tuning
700 lóerőig csavarja az utolsó, léghűtéses Porsche 911 Turbo-t a Gunther Werks
Tavaly a Porsche által meg nem épített 911 (993) Speedsterrel jelentkezett a Gunther Werks, idén kihozták a maximumot egy 911 (993) Turbo-ból.
Tuning
Még a legvadabb Ceedet is lehet fokozni
A német Giacuzzo Fahrzeugdesign számára a 204 lóerős Kia Ceed GT jelenti a kiindulási alapot, az eredmény 260 lóerő.
Tuning
Áramvonalasabb, így nagyobb hatótávolságú a Brabus-tuningos Mercedes-Benz EQS
Szélcsatornában csiszolták a Brabus mérnökei az EQS 450 számára kifejlesztett légterelőket, így 7,2%-os javulást értek el légellenállás terén.
Tuning
5 év alatt építették meg a legtökéletesebb, léghűtéses Porsche 911-est
Az Autoart 993R tömegét 1220 kg-ra csökkentik, a motorját pedig 330 vagy 360 lóerősre tuningolja Paul Stephens.
Tuning
307 lóerőre növeli a Mazda MX-5 teljesítményét a BBR
A brit tuningműhely a 2,0 literes 4 hengeres teljesítményét mechanikus feltöltő segítségével duplázza meg.
Tuning
80 lóerőt ad hozzá a Ferrari belépőmodellhez a Novitec
A Novitec Ferrari Portofino M a chiptuning és a sportkatalizátorok beépítése után már 704 lóerővel és 882 Nm-rel száguld.
Tuning
Arra is van megoldás, ha nem lenne elég kemény terepjáró az alvázas Bronco
Az APG műhely átalakításával nagy átmérőjű kerekek is elférnek a Bronco alatt, a rugóutakat is megnövelik.
Tuning
Légrugós Astrával mutatja meg az Opel az új kompaktban rejlő lehetőségeket
Az idén 20 éves évfordulót ünneplő XS-Crew segítségével építette meg az Opel a légrugókkal rendelkező Astra Plug-In Hybrid-et.
Tuning
DDR DeLuxe Edition – Trabant 601 Universal tuning
Ilyen típusnéven persze nem volt Trabi, bár Delux létezett, csak Magyarországra alig hoztak. Most mégis van, hála a lelkes tulajdonosnak.