A G-Power tuningcég nem akarja megváltani a világot, nagyon is tisztában van azzal, hogy ha valaki egy alaphelyzetben is több mint ötszáz lóerős autót tuningol, annál nem a környezetvédelem áll az első helyen. Ennek ellenére a maguk részéről mindent megtesznek annak érdekében, hogy csökkenjen az autó károsanyag-kibocsátjtása.
Ehhez nem kell más, mint hogy két öthengeres autógáz-készlet segítségével földgáz üzemre építik át a BMW V10-es erőforrását, amelyet előtte még elláttak a saját fejlesztésű mechanikus feltöltőjükkel. Hengersoronként egy-egy ASA kompresszor 0,6 bar-os túlnyomással tölt, az eredmény 660 lóerős teljesítmény, ami benzinnel több is lehetne, cserébe az üzemanyag feleannyiba kerül, és a CO2 kibocsájtás is csökken 15 százalékkal. Előbbi már szupergazdagok számára is csábítóan hangzik, azaz van létjogosultsága a megoldásnak.
A 100 km/h-s sebességet 4,6 másodperc alatt éri el a G-Power M5 Hurricane GS, a 200 km/h-t 11,4 másodperc után éri el a két tonnás limuzin. A végsebesség 333 km/h, ami világrekord a földgáz-üzemű járművek között.