A Land Rover formatervezői nem csak könnyen felismerhető megjelenést készítettek a Defender 110-esnek, de átlagon feletti méretű kerékjáratokat is. Így lehet, hogy a Manhart tuningcég a légrugózás 30 mm-rel alacsonyabbra programozása mellett akár 24 colos felniket (295/30-as abroncsokkal) is ajánl a terepjáróhoz, igaz, az átépítést követően már egy padka is megmászhatatlan akadálynak tűnhet. A biztonság kedvéért 22 colos felniket (295/40-es abroncsok) is kínálnak. Az utastérben látványos díszvarrással látják el az Alcantarával beborított üléseket.
A 3,0 literes, soros hathengeres biturbó benzinmotor teljesítményét a motorvezérlő elektronika átprogramozásával 512 lóerőre és 710 Nm-re növelik, ezzel az már megközelíti a gyári kompresszoros V8-as szintjét. A katalizátor után egyedi rozsdamentes kipufogórendszert készítenek, amely karbon vagy kerámiabevonatú csöveket kap a végén. A nagyobb teljesítményű fékrendszerért is pénzt kér a Manhart tuningcég.