Egyszerre a Toyota több legendáját is ötvözi az idei SEMA tuningkiállításra készült FJ Bruiser, azaz FJ Bunyós elnevezésű extrém Toyota Land Cruiser. A kiindulási alap egy 1966-os FJ45 Pickup volt, amelyből sziklamászó terepjárót építettek, a történet különleges csavarját pedig az jelenti, hogy egy NASCAR-versenyautóból származik az erőforrás, a 358 köbincses (5,86 liter) V8-as szívómotor teljesítményét azért visszavették, de így maradt még 725 lóerő. A váltó egy 3 fokozatú automata, amelyet a Rancho Drivetrain épített, annak köszönhetően, hogy a leszabályozási fordulat 7000/perc, a kevés áttétel ellenére 266 km/óra a csúcssebesség – elméletben, ez egy számolt és nem próbált érték…
Az egyedi csővázat úgy alakították ki, hogy az alsó hossztartókat megerősítették, de kényes műszaki elemeket jó mélyre rejtették, így nem okoz majd gondot, ha netán nekiütközik a szikláknak a padló. Eibach rugókat és a Fox lengéscsillapítókat használnak, a merevtengelyek végére 20 colos felnikre 42 col átmérőjű BF Goodrich® Krawler T/A KX abroncsokat szereltek. A MOMO Daytona Evo kagylóüléseket retró mintájú, a fényezéshez passzoló szövettel kárpitozták, a kormánykerék Sir Jackie Stewart 1968-as bajnoki autójából származik.