A Stefan Siemoneit által vezetett műhely épp csak azokon a pontokon nyúlt a Seat Leon Cupra ST-hez, amelyet a hatalmas motorteljesítmény indokolt. Fogták a 2,0 literes turbómotort, majd egyedi gyártású szívósorral, nagyobb turbófeltöltővel, intercoolerrel és kipufogó-leömlővel látják el, az új alumínium olajteknőben 2 literrel több kenőanyag kap helyet, átprogramozzák a motorvezérlést is. Annak érdekében, hogy elég üzemanyagot kapjon a négyhengeres, nagyobb szállítási kapacitású benzinpumpát szerelnek a tankba és a nagyobb nyomást elviselő benzincsövet használnak.
Az eredmény 514 lóerős teljesítmény 6500/percnél, a maximális nyomaték 620 Nm 3600/percnél. Annak érdekében, hogy ezt elviselje a hétfokozatú, duplakuplungos váltó, megerősítik annak tengelykapcsolóit és átprogramozzák a vezérlését. A karbon-kerámia fékrendszer az RS3-as Audiról érkezik, a 19 colos kovácsolt alufelnikre Michelin Sport Pilot Cup 2 abroncsokat szerelnek, amelynek eredményeként a 0-100 km/óra gyorsulás 3,4 másodperc alatt megvan, a 0-200 km/óra sprint is megvan 10,2 másodperc alatt. A végsebesség elektronikusan korlátozott 280 km/óra. A Siemoneit Racing a motor, hajtáslánc, fékrendszer és futóműtuningért beszereléssel együtt 23 800 eurót kér.