A nyolcvanas-kilencvenes években volt a Dacia limuzin tulajdonosok körében sláger a Polux által gyártott csomagtérfedél-magasító, amelynek felszerelésével rögtön nagyobb lett a hátsó rész befogadóképessége. Nyugat-Európában például a Renault 25 vagy az első generációs Toledo alapján is készítettek ezzel a módszerrel kombikat, azaz a gyári csomagtérfedél rögzítési pontjaihoz olyan ajtót illesztettek, amely megváltoztatta a hátsó rész körvonalát.
Muszáj felhozni ezeket a példákat, mert a Callaway által készített AeroWagen nevű Corvette-átalakítás valójában nem más, mint a gyári helyére szerelt, más formájú karbon csomagtérfedél. Továbbra is használhatja a tulajdonos a targatetőt, és bármikor viszaállíthatja az eredeti állapotot a hátsó fedél cseréjével.
A Callaway önmagában kínálja az AeroWagen névre keresztelt csomagtérfedelet, tehát azt a Corvette (455 LE) és Corvette Z06 (650 LE) tulajdonosok is kérhetik. Még nem árazták be az eredetileg 2014-re ígért új Corvette-befejezést, de már gyűjtik a megrendeléseket, és a negyedik negyedévtől már megkezdik a kiszállításokat, ha a kedves ügyfél igényli, Kaliforniában és Connecticutban akár a felszerelést is elvégzi majd a Callaway.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!