Az elsők között kezdett Porsche 911 restomod-átépítéseket készíteni a kaliforniai Singer Vehicle Design, így e téren mára ők számítanak a legnagyobb névnek – és abból kiindulva, hogy épp elkészítették a 300. átalakított autójukat, darabszám tekintetében is jelentős előnyük van a gombamód szaporodó konkurenciával szemben. A jubileumi autó eredetileg egy 1990-ben készült 911 Targa volt, amelyet a megrendelő Sotto névre keresztelt.
A karbon karosszériát Resistance kék színre fényezték, halványan fényezték rá erre az egyébként fóliázott díszeket. Az utastérben a narancssárga szín a meghatározó, a karbon kagylóüléseknél a középrészt bőrcsíkokból fonott szövettel kárpitozták, a levegőztető-nyílások nikkel gyűrűket kaptak. A Porsche 911 reimagined by Singer – Classic Study Sotto farában egy 4,0 literes szívómotor dolgozik, aminek 390 lóerő a teljesítménye és 9000/perc a leszabályozási fordulata, 5 fokozatú kézi kapcsolású váltón át hajtja a hátsó kerekeket.