Alig észrevehető átalakítás történt a karosszérián, amikor az XS-Crew nevű tuningműhely az Opel kérésére kezelésbe vette az új Astrát: a lökhárítókról eltávolították a rendszám körüli merevítéseket és lyukakat, mágnesek rögzítik a hatósági jelzést. A kiindulási alap egy fekete tetős, gyárilag fényes fekete karosszériadíszekkel ellátott fehérre fényezett példány volt, amely még a Manta 400-ast idéző matrica-dekort kapott.
A lényegi újdonság a GRINDS légrugók beépítése jelenti, amelyhez „Carstyle me” magasságérzékelők csatlakoznak. Amerikából érkeztek az RVNT Forged 20 colos felnik, amelyek szigorúan csak prezentáció céljára használhatóak – azaz nem rendelkeznek az EU-ban szükséges jóváhagyással –, amelyekre 245/30-as abroncsokat szereltek. Nem nyúltak a hajtáshoz, az 1,6 literes turbómotort használó hálózatról tölthető hibrid hajtás 180 lóerő rendszerteljesítményű.