Tulajdonképpen a világ legfölöslegesebb dolga a Dodge Avenger raliautó, hiszen a nem felel meg semmiféle verseny-előírásnak, és annyi mindent változtattak meg rajta, hogy közúton is inkább csak szenvedés a használata.

A megjelenéshez nem nyúltak, csak a technikát csiszolták A megjelenéshez nem nyúltak, csak a technikát csiszolták

Értelme annyi, hogy megmutatja a vásárlóknak, hogy a jövőben a Mopar tuningalkatrészek között Magnetti Marelli termékeket is megtalálnak majd a kedves ügyfelek. Jelen esetben mosható légszűrő segítségével növelték a 3,6 literes V6-os teljesítményét 283-ról 300 lóerőre, 100 kg-nyi extrafelszerelést meg kidobáltak az autóból.

Mopar és Magnetti Marelli alkatrészekből szögelték össze a Dodge Avenger raliautót Mopar és Magnetti Marelli alkatrészekből szögelték össze a Dodge Avenger raliautót

A hasmagasságot 4 centivel csökkentették a verseny-felfüggesztés segítségével, és teljesen új fékrendszert is szereltek az Avenger alá, és magától értetődően olasz, Pirelli abroncsokon gördül az autó. Bukókeret, 5 pontos biztonsági övek, gyorsulásmérő adatrögzítővel teszi teljessé az átalakítást.