Vannak olyan piacok Európában, ahol még mindig forgalmazzák a H-1 Starex-et, de már nem tartozik a fiatal autók közé a típus. Ez azonban nem zavarta a Hyundai ausztrál forgalmazóját, akik N-es kezelést adtak a nyolcszemélyes egyterűnek.
Az egész azzal kezdődött, hogy megszabadultak a 2,5 literes négyhengeres turbódízeltől, és a helyére egy két turbóval ellátott 3,5 literes V6-ost szereltek. Ez 402 lóerővel és 555 Nm-rel keserti meg a hátsó kerekek életét, a váltó nyolcfokozatú automatikus. Új motortartót kellett készíteni, de a tűzfalat is ki kellett vágni, illetve a váltó miatt az alagutat is megnagyobbították, és helyszűke miatt a légkondicionáló is kikerült a fedélzetről.
A futómű se maradt a régi, keményítették a csillapítást, csökkentették a hasmagasságot, megnövelték az első kerekek elfordulási szögét. Előre 348 mm-es tárcsák kerültek négydugattyús nyergekkel, a hátsó dobfékekhez nem nyúltak, az i30 N felnijei jelen esetben hat csavaros kerékagyakhoz csatlakoznak. Előre az i30 N kagylóüléseit szerelték, a hátsó padokat pedig ezek stílusában kárpitozták át.