Amikor a BMW 1997-ben tanulmányozta a később Z8-asként piacra dobott roadstert, egy kupét is készítettek buborék-tetővel, de nem lett folytatása a dolognak. Most, 24 évvel később a Smit Vehicle Engineering nevű, BMW-kre specializálódott műhely jóvoltából mégis elkészült a Z8-as kupé, egészen pontosan egy olyan autó, ami megszólalásig hasonlít arra.
Az Oletha Coupé nevű alkotás jogi okokból nem viseli a BMW márkajelzéseit, de a technika teljes egészében a bajorok alkotása, épp csak ebben a kombinációban nem gyártották azt sorozatban. A kiindulási alapot a BMW Z4-es roadster jelenti, a tanksapka-nyílás alapján az aktuális, 2018 óta gyártott generáció. A hosszú orrba a 2010-től kínált BMW M3 GTS/CRT 4,4 literes lökettérfogató V8-as szívómotorját építik, az eredetileg 444 lóerős S65B44-as teljesítményét megnövelik, de nem árulják el, mennyire. Fontos változás még, hogy hatfokozatú, kézi kapcsolású váltót használnak.
A karosszériát teljes egészében karbonból készítik, a retrós ott a legjobb bizonyíték arra, hogy túlméretezett vesék nélkül is van élet. Az első sárvédőkön krómozott szellőzőket helyeznek el, a tetővonal pedig egészen az autó hátuljáig ér. A csíkszerű LED-lámpák miatt ismerhető fel a hátsó részben a Z8-as. A felfüggesztésben KW állítható rugóstagokat használ a Smit Vehicle Engineering, a fékrendszert az AP Racing-tól vásárolják, a kovácsolt alufelnikre Michelin Pilot Sport 4S abroncsokat szerelnek. Azt nem árulták el, mennyibe kerül ez az átépítés.