Egyszerű szalonautóból indult, amit 2000-ben vásárolt meg Tibi, első tulajdonosként. Két év múlva kezdte venni hozzá a tuningholmikat, majd 2004-ben összetört a kocsi. Ekkor ismerkedett meg a H&H tuningcsapatból Hetyési Zsoltékkal, akik alaposan megfertőzték őt.
Rögtön el is készült az autóra egy komplett spoilerszett, airbrush fényezés, morcosított gépháztető, s Koni állítható lengéscsillapítókat és sportrugókat (ezek máig az autó alatt szolgálnak) építettek be, míg az utastér sportülésekkel, hifivel és flokkolással gazdagodott.
Szép volt a Corsa, de erős aligha
A Toora felniken gördülő kocsi így nagy sikert hozott a találkozókon, ám az 1,2-es motorból száz lóerőnél többet nem tudtak kihúzni. Tibi ráadásul annyira hajtotta, hogy 60 ezer kilométerrel a gyomrában megadta magát. Így fejlődött tovább a projekt, s az Opel Astra G OPC 2,0 literes turbómotorjának beszerelése volt a megoldás! A beépítést Schubert Laci végezte, közben változtatva is a motoron. A gyárinál nagyobb intercoolert és olajhűtőt szerelt be, teljesen egyedi a szívóoldal a direktszűrővel, elkészült a rozsdamentes, egyedi sportkipufogó-rendszer. A motor két vezérlőt használ, az egyik a motor dolgaival foglalkozik, a másik, az eredeti, a műszerfalat tartja életben. Megoldották a motor felfüggesztését, az Astra-váltó beszerelését, a megfelelő féltengelyeket pedig más Opel modellekből (pl. Calibra) hozták össze. A végeredmény 260-280 lóerő a Corsa könnyű kasztnijában.
Az autó végsebessége az ötgangos váltóval 240 km/h, a gyorsulása nehezebb ügy, mert padlógázzal helyben marad a kocsi és elfüstöli a gumikat. Közben a korábban felszerelt spoilerkészletet Tibi eladta egy másik Corsa-rajongónak, a saját kocsi pedig új ruhát kapott. A váci Plasztik készítette az új, széles, a motor igényei szerint formált légbeömlőkkel kialakított első lökhárítót, az új, szellőztetett műanyag gépháztetőt, valamint a hátsó szárnyat és a művészi lökhárítót. Magát a kocsit is rendesen kiszélesítették (Hetyési Zsolték műve), mindent lemezből formálva, a sárvédő kopoltyújától a küszöbökig. Ilyen munkát egész Európában ritkán látni!
A kocsi így nagyon kerek lett, főképp a látványos hátsó LED lámpákkal, a különleges, egymás feletti dupla kipufogóval, az első xenon-angyalszem fényszórókkal. Felnit is újat kapott a kocsi, mégpedig 7×18 colos OZ Anniversary bicolor kerekeket.
Több sebből vérző áldozat
Sajnos azonban a hatóság is felfigyelt a remekbe szabott kocsira, amely nem ritkán versenyzésre használta az esti aszfaltot. Többször eredtek a gép után, melynek sofőrje mindig kitrükközte a vadászokat, mígnem egy kényelmes autókázás közben fennakadt egy, a rendőrség és a Nemzeti Közlekedési Hivatal emberei által közösen tartott ellenőrzésen. Külön parkolóhelyet kapott, mert látták a szakértők, hogy itt lesz munkájuk. Érvénytelenítették a helyszínen a forgalmi engedélyt, hivatkozva a (méréssel igazoltan) hangos kipufogóra, a szabálytalan rendszámtábla-világításra és az üvegfóliára.
Tibi úgy gondolta, ezen könnyen segíthet, s elvitte vizsgára a kocsit a felsorolt hibákat kiküszöbölve. Szépen haladt a vizsgasoron, amikor felnyitották a motorháztetőt, majd a vizsgabiztos „ezt jobb, ha nem is látom” felkiáltással le is csukta. Szabálytalan xenonlámpa, gépkönyvben nem szereplő kerék- és gumiméret, átalakított futómű-geometria, nem típuseredeti fék, hiányzó kilincs, elöl-hátul szabálytalan rendszámelhelyezés, idegen kormány. Érdekes, de a karosszéria átalakításáért nem szóltak.
Megkérdezte helyben a hatóság képviselőit, hogy miképp lehet legalizálni a kocsit. A válasz: „ez az autó soha nem lesz hivatalos”. Így azóta tényleg abszolút hobbiautóvá avanzsált a Corsa, Tibi néha előveszi, gurul egyet a kertek alatt, kér rá 3 napos útvonalengedélyt. Van egy illegális csodaautója, ami biztosan biztonságosabb, mint sok elhanyagolt, de vizsgával futó átlagautó.