Több részletben adagolja az extra teljesítményt a német G-Power tuningcég az M4 kabrió esetén, egyszerű chiptuninggal – ami jelen esetben Bi-Tronik 2 V1-ECU névre hallgat – 520 lóerőre és 700 Nm-re növelik a teljesítményt, ami 89 lóerővel és 150 Nm-rel több a gyári értéknél.
De ha az ügyfél azt akarja, és képes megfizetni is, komolyabban is belenyúlnak a motorba. Nem, nem a cég specialitásának számító és névadó mechanikus feltöltőt kapja meg az M-es blokk, hanem a gyári turbófeltöltőket javítják fel. Új, nagyobb méretű és könnyebb turbina- és kompresszorkereket készítenek, amelyeket az esztergálással megnövelt belsejű gyári turbóházba szerelnek be. Ezen kívül még a G-POWER Bi-Tronik 2 V3 nevű vezérlőelektronika-programot is megkapja a motor, amely a gyárinál szabadabban – de még a tolerancia-határon belül – kezeli a hűtőfolyadék- és olajhőmérsékletet.
Csökkentik a szívóoldalon az áramlási veszteségeket, a turbók után pedig teljesen új a kipufogórendszer, amelynek nagy része a könnyű titániumból készül, a végződéseket pedig karbon csövekkel vonják be. Ez egyfelől gyorsabb gázáramlást tesz lehetővé, másfelől remek hangot is biztosít. A módosítások eredményeként a 3,0 literes S55B30 motor teljesítménye 600 LE (6500/perc) és 740 Nm (4000-5500/perc) lesz, aminek eredményeként az M4 kabrió 3,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, és akár 320 km/h csúcssebességet képes elérni. A G-Power sportfutóművet és 21 colos felniket is kínál az autóhoz. A motortuningért adók nélkül 14 683,06 eurót kér a G-Power, a futómű nettó 2039,91 euróba kerül, a kerekekért legalább nettó 7649,89 eurót kell fizetni.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!