Szászkó Attila Volkswagen Golf III GTI-vel kezdte 2001-ben, majd az évek során Golf II GTI, Polo 6N GTI és Audi S3-as is megfordult a kezei között, és mindegyiket nagyon színvonalasan módosította is. Legutóbb egy Audi A4-esre tette a voksát, amelyet gyári ezüstszínben vásárolt meg, majd szép lassan a limitált szériás A4 DTM Special Edition felé terelgette az átalakítását.
Attila jó érzékkel látott neki a DTM Edition extráinak beszerzéséhez – vagy legalábbis ahhoz hasonlók felszereléséhez. Elsőként az S4-es lökhárítót és a DTM-logós S4-es hűtőrácsot sikerült megkaparintani, aztán a karbonkiegészítők és két oldalra egy-egy gyári S4-es ajtószélesítő betét érkezett. Igaz, utóbbi hiányzik a gyári DTM-es A4-esről, mégsem lóg ki a sorból, mivel hivatalos S-Line extra. Az autó utastere szintén gyári S-Line, benne a „nagy” MMI navigációs fejegységgel.
A szín sokáig kérdéses volt, végül a tulajdonos is felült a matt színek „vonatára”, és a fenyegető feketét választotta. Természetesen nem fényezték, hanem fóliázták az autót, de nem minden matt fekete, a tető karbonmintás. Miként a színnel, úgy a felniválasztással sem követte a példaként említett speciálszériát, mert annak 18 colos kerekéhez képest hatalmas, 8,5×20-as ASA PDW kerekeket szerelt fel, természetesen matt fekete színben. A gumiméret 225/35-ös. Hogy még dögösebb legyen a gép, H&R állítható sportfutóművet szereltek be alá. A motor maradt gyári állapotában, 1,8-as, 20 szelepes turbó, 163 lóerővel.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!