Az ember azt hinné, hogy a szélvédőt nélkülöző, 804 lóerős V8-as biturbóval szerelt McLaren Elva által nyújtott vezetési élményt már nem lehet fokozni, de a Novitec tuningcég bebizonyítja, hogy igenis van még tartalék az autóban. Illetve hogy a 399 darabosnak indult, majd 299 darabosra csökkentett, végül 149 darabos szériában megépített autó vásárlói között igenis vannak olyanok, akiknek semmi nem elég.
Kifejezetten ehhez a konstrukcióhoz készítették el az elöl 20, hátul 21 colos átmérőjű kovácsolt alufelniket, amelyeket sportrugókkal együtt agilisebb viselkedést és – ami a vásárlóknak várhatóan fontos, a többi McLaren Elvánál laposabb – megjelenést biztosít. A Novitec és a Vossen közösen alkotta meg a 7 duplaküllős felniket úgy, hogy azok maximálisan megtöltik a kerékjáratokat, és összesen 72-féle megjelenés közül választhat a megrendelő annak függvényében, hogy milyen kombinációban kéri a fényezést és a polírozott/esztergált felületeket.
A 4,0 literes V8-as biturbó teljesítményét a végletekig fokozzák, beépítik a Novitec N-Tronic nevű elektronikus modult, amely a vezető számára 3 fokozatban teszi állíthatóvá a maximális töltőnyomást. A motor lélegzésének megkönnyítése érdekében új kipufogórendszert építenek be, amelyet extraként arany hőszigeteléssel látnak el. Utóbbi csökkenti a motortér hőmérsékletét, így a maximális töltőnyomást választva már 919 LE (7100/perc) és 888 Nm (6300/perc) a csúcsteljesítmény. A 0-100 km/óra gyorsulás 2,7 másodperc alatt megvan, ezt követően kevesebb, mint 4 másodperc kell a 200 km/órás tempó eléréséhez, a csúcssebesség 330 km/órára emelkedik.