A hírek szerint a Ford nem a 2.0 literes EcoBoostot faragja tovább a Focus RS számára, hanem az új fejlesztésű, a következő generációs Mustanghoz is elérhető 2,3 literes EcoBoostot fordítja majd keresztbe. Pedig a meglévő erőforrásban is bőven vannak tartalékok, ahogy azt a német Wolf Racing is bizonyítja.
Ők úgy csinálják a dolgot, ahogy azt a Ford is tette az előző generációnál: fogták a meglévő Focus ST-t, és csavartak rajta egy keveset. Jelen esetben három teljesítményszintet kínálnak a németek, a Stage 1 esetén 285 lóerőre/440 Nm-re növelik a teljesítményt 1290 euró ellenében. A Stage 2 már 300 lóerőt és 450 Nm-t ad, 3240 euróért. Igazán azonban a Stage 3 érdekes, amelynél a vezérlés átírásán kívül új turbófeltöltő, leömlő és egyéb hardveres módosítások eredményeként 370 lóerőre és 556 Nm-re emelkedik a 2,0 literes EcoBoost teljesítménye! Ennek a csomagnak már 5900 euró az ára, de még így is igen jó a teljesítmény/euró arány. Az összes átépítéshez melegen ajánlja egyébként a Wolf Racing a 370 mm-es átmérőjű első féktárcsáit, ezen kívül akár 50 mm-es ültetést és 20 colos felniket is adnak.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!