Egy eredeti BMW M3-as nem rossz sportkocsi, ráadásul az árak is megindultak fölfelé az utóbbi években. Azonban akik nem befektetésként gondolnak az autóra, azok előszeretettel tuningolják a gyárilag 2,3 vagy 2,5 literes négyhengeressel szerelt autókat, hogy azok tartsák a lépést a modern versenyautókkal.

Ez a példány is utóbbi utat járta be, első körben turbósították a négyhengeres BMW-motort, majd miután ez is kevésnek bizonyult, következett a Toyota Suprából származó, 3,0 literes soros hathengeres biturbó. Ennek a teljesítményét aztán 1100 LE/1200 Nm-re növelték (4500/percnél), szekvenciális váltót kapott és egy 750i-ből származó differenciálművet. Érdemes megjegyezni, hogy az átalakítást követően is mindössze 1280 kg a saját tömeg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Óvatos gázpedálkezelés szükséges, hiszen még 200 km/h feletti tempónál is képes driftelni az autó, a hátsó kerekek szinte reménytelenül vesztésre állnak a hatalmas teljesítménnyel szemben. Azonban nem csak egyenes gyors az autó, a Nürburgringen is 8 perc 2 másodperc alatt körbeér, amiről az alábbi videó tanúskodik – ennél egy Porsche 911 GT2 RS volt a követőautó.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!