Először 2021-ben adtak hírt arról, hogy a Fifteen Eleven nevű műhely modernizált Porsche 914-esen dolgozik, most pedig bemutatták az első példányt. Teljesen karbonból készítik az új karosszériát, amelynél jelentősen kiszélesítik a kerékjáratokat a nagyobb méretű kerekek miatt (18 colos Fuchs felnikre szerelt Michelin Pilot Sport 2-es abroncsok), a legjelentősebb változást a Boxster-technika adaptálása jelenti.
Egészen pontosan egy Cayman S-ből származik a 3,8 literes, némi tuning (kovácsolt dugattyúk, egyedi rozsdamentes acél kipufogórendszer) után 380-400 lóerős teljesítményű boxermotor, ami 6 fokozatú kézi kapcsolású váltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket. A teljesen felújított gyári karosszériát csővázzal erősítették meg, egyben a modernebb felfüggesztés fogadására módosították annak bekötési pontjait. A futómű hardver jelentős része a Cayman S-ből származik, amelyet szereléssel állítható Reiger rugóstagokkal egészítenek ki. Modern Porsche Brembo fékeket használnak, a pedáldoboz az AP Racing terméke, FIA-szabályoknak megfelelő biztonsági benzintankot használnak.
Az utastérben nem csak a Recaro kagylóülés és a fa váltógomb jelenti a változást, a tűzfal módosításával megnövelték a vezető és az utas rendelkezésére álló teret. A Fifteen Eleven Design már fogadja a megrendeléseket a modernizált Porsche 914-esre, az indulóár 350 000 font, és bal- és jobbkormányos formában egyaránt képesek megvalósítani az átépítést.