Bai Ning határozta el, hogy a Citroën Versailles C5 X (Kínában ez a hivatalos neve a csúcsmodellnek) megjelenését a CX-hez teszi hasonlatossá, abból is a korai, króm lökhárítós darabot választott inspirációnak. A legnagyobb feladat a hasmagasság csökkentése volt, amit utólagos légrugók beépítésével oldott meg, azaz gombnyomásra ereszkedik le normál magasságra a szabadidő-limuzinnak titulált újdonság. Ezenkívül bőségesen alkalmazott króm, beleértve a dísztárcsákat is, no meg a hátsó kerekek letakarása kell még a retrós megjelenéshez.
A belső átalakulás leginkább újrakárpitozást jelent, az unalmas fekete gyári hangulat helyett bézs-barna bőr/Alcanata kárpitot választott az alkotó. Szóval a Citroën következetesen állítja, hogy hogy nem készít retrós modelleket, de azért nem kell sok az átalakuláshoz.